• nb

Tjenestetilbud print

  • Tjenestenivåer

  • PRODUKTER

    PRODUKTER

  • Rådgivning ved anskaffelse av utskriftsløsningRådgivning ved anskaffelse av utskriftsløsning
  • Tilgang til hele produktsortimentet til Xerox, fra bordskrivere til trykkerimaskinerInkluderer ConnectKey multifunksjonsmaskiner og Versant/Nuvera produksjonsutstyrTilgang til hele produktsortimentet til Xerox, fra bordskrivere til trykkerimaskiner
  • Serviceavtale inkludert forbruksartikler og på-stedet-serviceTilgjengelig for alle enheter som støtter å tegne serviceavtaler, inkluderer de fleste populære modeller av HP, Lexmark, Brother and OKI.Serviceavtale inkludert forbruksartikler og på-stedet-service
  • SUPPORT

    SUPPORT

  • Grunnleggende brukerstøtteHjelp over telefon eller web fra fabrikanten av utstyret (eks. Xerox, HP etc.)Grunnleggende brukerstøtte
  • Prioritert brukerstøtteTilgang til dedikert support via telefon, web og egen lukket webportal av Xerox Diamond TeamPrioritert brukerstøtte
  • Trening og opplæring av sluttbrukere og ITTrening og opplæring av sluttbrukere og IT
  • Hjelp med problemer ikke relatert til feil på utstyr som er dekket av serviceavtaleHjelp med problemer ikke relatert til feil på utstyr som er dekket av serviceavtale
  • ØKONOMI

    ØKONOMI

  • Leieavtale med tredjepartEks. Siemens FInancial Services, DnB Finans osv.Leieavtale med tredjepart
  • Flexavtale med SimplifyInkluderer mulighet for oppgradering eller nedjustering av modell/antall i avtaleperiodenFlexavtale med Simplify
  • Print

  • PRODUKTER

  • Rådgivning ved anskaffelse av utskriftsløsning
  • Tilgang til hele produktsortimentet til Xerox, fra bordskrivere til trykkerimaskiner
  • Serviceavtale inkludert forbruksartikler og på-stedet-serviceOpsjon
  • SUPPORT

  • Grunnleggende brukerstøtte
  • Prioritert brukerstøtte
  • Trening og opplæring av sluttbrukere og ITOpsjon
  • Hjelp med problemer ikke relatert til feil på utstyr som er dekket av serviceavtaleTimebasert konsulentbistand kan bestilles enkeltstående eller som en fast definert supporttjeneste
  • ØKONOMI

  • Leieavtale med tredjepart
  • Flexavtale med Simplify
  • Print Services

  • PRODUKTER

  • Rådgivning ved anskaffelse av utskriftsløsning
  • Tilgang til hele produktsortimentet til Xerox, fra bordskrivere til trykkerimaskiner
  • Serviceavtale inkludert forbruksartikler og på-stedet-service
  • SUPPORT

  • Grunnleggende brukerstøtteSe Prioritert brukerstøtte nedenfor
  • Prioritert brukerstøtte
  • Trening og opplæring av sluttbrukere og IT
  • Hjelp med problemer ikke relatert til feil på utstyr som er dekket av serviceavtaleTimebasert konsulentbistand kan bestilles enkeltstående eller som en fast definert supporttjeneste
  • ØKONOMI

  • Leieavtale med tredjepart
  • Flexavtale med SimplifyOpsjon