• nb

Referanse:
Subsea 7

Nyheter

Kunden valgte å tegne ny utvidet avtale med Simplify i april 2016, som vil si at Subsea 7 vil få en mer kostnadseffektiv og fremtidsrettet løsning. Dette inkluderer introduksjon av personlige skannearbeidsflyter direkte inn i Sharepoint/e-post, mobilutskrift og ConnectKey 2.0 plattform i hele landet.

[Bilde] Hans Olavesen (Subsea 7) og Anders Reve (Simplify) er begge strålende fornøyd med samarbeidet de siste årene og ser frem til å kunne tilby brukerne en enda enklere arbeidsdag også de neste årene.

Om kunden

Subsea 7 is a world-leading seabed-to-surface engineering, construction and services contractor the offshore energy industry.

We deliver high-quality services built on our core strengths of engineering, project management, supply chain and vessel management, and supported by our commitment to invest in people, technology and assets worldwide.

We provide cost-effective technical solutions to enable the delivery of complex projects in all water depths and challenging environments.

Løsninger

Landsdekkende Managed Print Service kontrakt, som inkluderer rådgivning for optimalisering av maskinpark og tilhørende prosesser.

Simplify har nå totalansvar for alt av printrelaterte tjenester, som inkluderer MACD (flyttinger/endringer underveis i avtaleperioden), support på alle tjenester og overvåkning av maskinparken.