• nb
    • en

FLYT

FLYT

Ikon: Simplify WF

SIKKERHET

Hvis du er på utkikk etter en Follow-You løsning til hele maskinparken din, uavhengig av skriverleverandør, så er Simplify det perfekte valg. Vi leverer alt fra enkle installasjoner hos kunder med en håndfull skrivere, til fulle administrerte tjenester for større kunder som innebærer full drift av utskriftsmiljøet (inkludert printservere).
Logo_Authorized_Service_Partner

Simplify er sertifisert innenfor de fleste ledende løsninger som SafeQ og Equitrac, men kan også bistå ved leveranse av andre løsninger.

Les mer

MOBILITET

Våre kunder har i flere år dratt nytte av vår kompetanse innenfor mobilitet, og da særlig med tanke på utskrift fra mobile enheter uavhengig av arkitektur. Vi leverer brukervennlige løsning for mobilutskrift som fungerer like bra på iOS (iPhone/iPad) som på Android og Windows.

Se videoer og les mer

ARBEIDSFLYT

Digitalisering og automatisering av arbeidsprosesser kan ofte være både kostbart og tidkrevende. Simplify ønsker å gjøre dette enkelt for deg som kunde, ved å kombinere smart bruk av teknologi med lang erfaring innenfor området, Målet er at våre kunder skal få strømlinjeformede arbeidsprosesser, uten å måtte investere stort i nye systemer.

Prosesser som innebærer skanning og registrering av papirdokumentasjon kan kombineres med elektronisk informasjon fra tablet/PC, før det arkiveres i eksisterende eller nye dokumentarkivløsning.

Følg oppdateringer på bloggen vår for konkrete eksempler eller se LinkedIn

APP-UTVIKLING

Nysgjerrig på hvilke fordeler du kan dra av å få utviklet din egen APP spesialtilpasset til enhetene i nettverket ditt? Vi leverer brukervennlige skreddersydde løsninger for kunder som ønsker å automatisere rutiner, drive markedsføring eller integrere multifunksjonsmaskiner med eksterne systemer (Office 365, Dropbox, Box.com, Sharepoint etc.).

Eksempelvis automatisk registrering av bilag fra papir inn i faktura-/regnskapssystem. Vi designer APPer slik at utvalgte brukere kan skanne direkte inn til Visma, Xledger, Poweroffice Go etc. rett fra hovedmenyen til skanneren.

Les mer

SIKKERHET

SafeQ

Modulær totalløsning som kombinerer sikker utskrift med følg-meg funksjonalitet, med mobilutskrift og arbeidsflyter for skanning. Støtter integrasjon med eksterne systemer som Sharepoint/Dropbox osv. for skanning, og personliggjør opplevelsen slik at brukeren kun ser de tjenestene som er aktuelle å bruke i sin arbeidsdag.

Se gjennomgang nedenfor eller les mer her.

Xerox PrintSafe

Xerox PrintSafe-programvare gir sikker utskriftsautentisering for datautskrifter på alle dine multifunksjonsskrivere, inkludert både Xerox-enheter og enheter fra andre leverandører

Se introvideo nedenfor, eller få mer detaljer på produktsiden til Xerox.

MOBILITET

MOBILUTSKRIFTXerox mobile print

På alle nyere Xeroxmaskiner er Airprint/Mopria støtte innebygd i enheten som standard, som sikrer enkel utskrift fra alle iOS- (iPhone og iPad) og Androidenheter. Mobile brukere vil sette pris på enkeltheten ved å kunne åpne hvilket som helst dokument/bilde på smarttelefonen og velge skriv ut i menyen uten å måte installere egen programvare.

Xerox Mobile Link

Få ditt eget personlige assistent på mobilen, med mulighet til å lage egne arbeidsflyter som utfører avanserte samtidige oppgaver uten å kreve teknisk kunnskap. Eksempelvis kan du lage en favorittknapp på mobilen som 1) skanner dokumenter på nærmeste Xeroxmaskin, 2) konverterer dokumentet til søkbar PDF med metadatafelter (hvor/når ble det skannet, av hvem, egendefinerte felt osv.) og 3) lagrer kopi av dokument på din personlige Dropbox/OneDrive konto + sender en kopi på e-post til definerte mottakere.

Dette er fullt mulig ved å laste ned Xerox Mobile Link (gratis til iOS og Android), skanne QR-koden som finnes på alle nyere Xeroxmaskiner og definere dine personlige arbeidsflyter. Enklere blir det ikke, og oppnås uten bruk av fordyrende programvare.

Se video nedenfor eller les mer

ARBEIDSFLYT

FORENKLING AV ARBEIDSPROSESSER

Integrasjon av arbeidsprosesser kan ofte være både kostbart og tidkrevende. Simplify Workflow kombinerer anerkjente programvareløsninger med lang erfaring innenfor området slik at våre kunder kan få strømlinjeformede arbeidprosesser. Prosesser som innebærer skanning og registrering av papirdokumentasjon kan kombineres med elektronisk informasjon fra tablet/PC, før det arkiveres i eksisterende eller nye dokumentarkivløsning.

EKSEMPEL

UTVIKLING AV SPESIALTILPASSET APP

HVORFOR SPESIALTILPASSE APP

Nysgjerrig på hvilke fordeler du kan dra av å få utviklet din egen APP spesialtilpasset til enhetene i nettverket ditt? Vi leverer brukervennlige skreddersydde løsninger for kunder som ønsker å automatisere rutiner, drive markedsføring eller integrere multifunksjonsmaskinen med eksterne systemer (Office 365, Dropbox, Box.com, Sharepoint etc.). Kontakt oss for eksempler, eller send oss en utfordring på hva du ønsker utføre på din multifunksjonsmaskin så tar vi gjerne utfordringen for å løse dette!

EKSEMPLER

Kontakt oss for å få konkrete eksempler på hva andre kunder utviklet, det fines et rikt utvalg av hyllevare og skreddersydde løsninger som gjør arbeidsdagen enklere. Nedenfor ser du et eksempel på APP som automatisk oversetter papirdokumenter til et titalls forskjellige språk, kun ved å legge oppi papirkopien og velge fra/til språk på skjermen. Nyttig og veldig enkelt for mange brukersteder, og kostnadsfritt å ta i bruk for kunder av Simplify.

SAMARBEIDSPARTNERE

Foxway